1. Home
  2. Inloggen
  3. Inloggen lukt niet

Inloggen lukt niet

Het kan wel eens voorkomen dat het niet lukt om in te loggen. Afhankelijk van de melding kan dit verschillende oorzaken hebben. Hieronder enkele veel voorkomende met daarbij wat u kunt doen.

Wachtwoord vergeten

Met alle digitale systemen kan het voorkomen dat u uw wachtwoord wel eens vergeet. Dit overkomt iedereen. Om te zorgen dat u uw wachtwoorden niet kunt vergeten, adviseren wij een wachtwoord kluis te gebruiken (zoals Keeper).

Wilt u uw wachtwoord resetten? Dan kunt u dat alleen zelf doen via de knop “Klik hier”, onder de knop “Aanmelden”.

Voer hier uw gebruikersnaam en email adres in. Dit moet het email adres zijn dat door u of uw beheerder bij ons is opgegeven.

Op dit emailadres ontvangt u dan een email met een link om het wachtwoord opnieuw in te stellen.

Het kan voorkomen dat de email in uw spambox terecht komt.

Open de link in de mail en voer uw nieuwe wachtwoord in.

Let op dat het wachtwoord wel voldoet aan de gestelde eisen.

Bevestig met Reset, u kunt vervolgens direct inloggen met uw nieuwe wachtwoord.

Let op: Voldoet uw wachtwoord niet aan de gestelde eisen? Dan kan het zijn dat de wijziging niet doorgevoerd wordt, hoewel het wel lijkt dat deze is aangepast. Ook dan komt u namelijk weer in het login scherm. Wordt uw nieuwe wachtwoord niet geaccepteerd bij inloggen? Reset deze dan opnieuw.

Maximale aantal aanmeldpogingen overschreden

Wanneer u vijf keer een onjuist wachtwoord opgeeft bij uw gebruikersnaam, wordt uw gebruikersnaam tijdelijk geblokkeerd. Dit is om te voorkomen dat iemand anders uw wachtwoord zou kunnen raden door te blijven proberen.

Wanneer u dit scherm ziet is het enige wat u kunt doen wachten (maximaal 15 minuten) tot u weer mag inloggen.

Voorkom dat u uzelf nogmaals blokkeert en bij twijfel reset uw wachtwoord.

Onze medewerkers kunnen en mogen deze blokkade niet voor u opheffen.

Updated on mei 27, 2022

Was this article helpful?

Related Articles